dinsdag 23 november 2010

Gedachten voor het slapen gaan

Gezien de onverschillige en vijandige behandeling die normale klanten meestal van de zijde van het Blokkerpersoneel ten deel valt, is het niet meer dan rechtvaardig dat datzelfde personeel overvallers meteen het ziekenhuis inslaat.

Op de avond van ''Red de beschaving'' was er gelukkig ook nog de première van ''Volendam, de musical.''

Het zijn gelukkig geen overwegend protestante landen die de stabiliteit van de Vaticaanse munteenheid bedreigen.

Zou Gerrit Zalm nooit nachtmerries hebben waarin ABN-AMRO omvalt als gevolg van problemen met de Vaticaanse munteenheid, die hij zelf in Nederland invoerde?

De onverantwoorde begrotingspolitiek van Griekenland en Ierland bedreigt niet alleen de stabiliteit van de Vaticaanse munteenheid, maar ook die van Andorra, Cyprus, Kosovo, Malta, Monaco, Montenegro, San Marino, Slovenië en niet te vergeten België.

Nu condooms soms toch mogen van de paus, gaat de lol van het gebruik er wel een beetje af.

Ik wist eigenlijk helemaal niet dat er katholieke mannelijke homoprostituees bestaan. Maar erg goed natuurlijk dat ze nu een condoom mogen gebruiken zonder steeds te moeten gaan biechten.

De Osservatore Romano tipte beleggers om van aandelen farmaceutische industrie te switchen naar aandelen rubberverwerkende industrie.

Als Richard de Mos schoolhoofd is geweest, dan zit Geert Wilders nu zeker in het kabinet?

Lucassen: ''Wat een laffe en verwerpelijke daad van die Sharpe, om niet-bestaande vrouwen te misbruiken''.

Ik begin opeens heel bang te worden dat die Henk en Ingrid ook allemaal babylijkjes in de tuin begraven hebben.

De PVV wordt bedreigd door een tsunami van criminalisering.

De eerste geheime operatie van de Animal Cops wordt het infiltreren in de PVV-fractie.

De PVV doet zijn uiterste best om Beatrix te pesten, maar die werkt tenminste voor haar geld en dat kan de komende vier jaar van die Lucassen niet gezegd worden.

Gek eigenlijk dat de PVV zo'n hekel aan Beatrix heeft, terwijl haar vader toch het prototype van een PVV-er was.

Lucassen komt in ieder geval de eer toe dat hij als eerste PVV-er zich schaamde voor zijn eigen gedrag.

Toen ik jong was mocht ik van mijn ouders niet luisteren naar mijn favoriete muziek. Nu ik ouder ben mag het niet van mijn kinderen.

Omdat regeren nu eenmaal vooruitzien is, sluit staatssecretaris Teeven met tegenzin tijdelijk enkele jeugdgevangenissen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten