maandag 15 november 2010

Joepie Mobiel

De Helpdeskactie van Youp van 't Hek hélpt. Wij noteerden het volgende gesprek.



Trring..

Pasquali..

Is dat meneer N. Pasquali?

Dat klopt.

Boterbloemstraat 14?

In één keer goed.

Meneer Pasquali u spreekt met Victor van UPMobile, alles goed?

Hoe bedoelt u, goed?

Nou met de gratis telefoon bij uw 350 plus abbonnement,

Ja..en?

Nou ja, is het lekker drukken met die Nokkia toetsjes enne kunt u alles vinden in het menuutje?

Want anders?

Anders helpen we u even, onze klantenservice heet niet voor niets 'Help desk', toch?

Oh..

En hoe is de verbinding?

Verbinding?

U heeft geen klachten over het bereik? Valt u weleens weg hoort u weleens ruis, want wij van UP Mobile zetten er zo een mastje bij hoor.

Zó..

In orde? Mooi zo, dat noteer ik.En dan de rekening.

Ja?

Is ie op tijd, alles keurig onder elkaar, goed te lezen, is 't envelopje netjes, Kortom is de performance van de factuur ok?

De perf..?

Of vindt u hem te hoog, want dan kunnen wij daar wel wat aan doen hoor..

Oh ja?

Natuurlijk meneer Pasquali, wat gratis SMS'jes of een bundeltje belminuutjes extra, u zegt het maar hoor, u bent de klant tenslotte.

Ik eh..

En hoe zijn de gesprekken trouwens..

Gesprekken?

Ja, krijgt u leuke telefoontjes of is het allemaal maar problemen en narigheid..

En zo ja ?

Nou dan komt onze afdeling Nazorg in actie, goede gesprekken met iemand die echt luistert..dat u ook in lastige situaties naar tevredenheid met onze telefoon leert om te gaan..

Goh..

Heeft u verder nog klachten?

Neu..

En wat vond u hiervan?

Waarvan?

Van mij, van dit gesprek..

Ik vind u een beetje een akelige slijmbal..waar is die oude Stalinistische betonnen helpdeskmedewerker?

Een slijmbal, dat noteer ik.. enne dat klopt, meneer Pasquali.

Jóh..

Ja, U heeft gelijk dat vind ik zelf ook, maar dit is nieuw beleid hè; De klant centraal, de klacht voorop..

Nou mooi..

Fijn da's ook de bedoeling en als u meneer van 't Hek nou even mailt dat u over óns tevreden bent, dan..

Meneer Pasquali..

Hallo ...

tuut tuut..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten