vrijdag 25 maart 2011

Damage control

Dit is de voice mail van..Hans Hillen.. spreek een bericht in na de volgende leu..eh..piep.. PIEP

Hans, Mark hier. Nog even over die brief. Natuurlijk we hadden afgesproken dat we er omheen zouden draaien, maar jij maakt het nu wel erg bont.
Het enige wat er verdomme aan klopt is dat het om een helicopter ging en dat er zand op dat strand lag. Hoe je het doet kan me niet schelen, maar je zorgt ervoor dat ik me eruit kan redden in de Kamer.

Uri, Mark hier. Hoe wist die Zweedse mevrouw in godsnaam dat we daar zouden landen? En waarom mocht ze mee?
Kaartje gekocht. Bij wie? kosten dekken. Nee toch! Ik bel Jan Kees..

Uri, nogmaals Mark..heb je Een Vandaag gezien ..1111 ipv 3333..Neem een behóórlijke code op die telefoon..NEE niet 1234 ! Ik weet het beter gemaakt. Lever maar in dat ding, jij hoeft geen telefoon meer. Niemand belt je trouwens..

Maxime, Mark hier, dat bedrijf van die ingenieur..Haskoning..klinkt niet prettig..Is daar nog wat aan te doen?
En die Paul..
Oh dat was geen ingenieur.?
Verkocht computers en software?
Aan het buitenland
Van defensie?
Uit Den Helder.?

Hans nogmaals Mark, over die militaire inlichtingen Dienst..
Hoezo heb jij die MIVD helemaal niet nodig
Nee niks huppekee deropaf!
Oh jij weet zelf wel wanneer iets veilig is.
Je loopt al lang genoeg mee...

Ivo, Mark hier, we gaan toch geen Rambootje spelen
Nee je gaat er niet samen met Fred op af..
Natuurlijk zijn jullie grote jongens..maar

Wacht, een wissel , Gerd Leers, wat is er nu weer Leers..
Dat je als minister iets moet waar je als burgemeester tegen was maar dat je nu als mens niet kan..
Ja, oke hou maar op wij betalen die psychiater wel..


Mark hier via de publieke Vodafone voice mail aan allen:
Ik had er ontzettend veel zin in allemaal,
Ik kan leuk met de pers overweg.
Iedereen vindt me aardig en adrem,
Ik mag meepraten bij de NAVO,
Maar jullie lopen het ontzettend voor me te verziéken, weet je dat
stelletje amateurs!

6 opmerkingen: