donderdag 1 maart 2012

Pluim

In het kader van nationale complimentendag heb ik besloten mezelf een dikke pluim te geven. Eindelijk, na nachten (màànden) zwoegen, zweten en het onderwijl loslaten van af en toe een dikke vloek, is het me gelukt.
Lettersmid is geboren. En ze is meteen ook maar verhuisd.

Ik woon sinds vandaag op www.lettersmid.nl Ook daar heb ik een fantastische betonnen vloer en mijn keuken is meeverhuisd. Kom gerust eens kijken, schop je schoenen uit en ga lekker onderuit zitten in een van de lekkere virtuele fauteuils. Pak er een kopje koffie of thee bij, voor de liefhebber staat de wijn ook klaar en doe of je thuis bent.
Geen gekke fratsen aan frames en uiterlijkheden dit keer; mijn site ziet er hetzelfde uit als gisteren. En dat is knap te noemen. Ook een compliment dus voor de webbeheerder. Een mens moet namelijk niet teveel willen veranderen. De codes zijn eruit gesloopt; in robots geloof ik toch niet.

Voor de bloglinks: de link letterstilist.nl doet het niet meer. Letterstilist.blogspot.com wordt automatisch (met opnieuw complimenten aan de webbeheerder) omgeleid naar www.lettersmid.nl
Automatisch abonneren is weer mogelijk.

Tot ziens in mijn digitale appartementje!

3 opmerkingen:

  1. Van Harte Gefeliciteerd met je nieuwe onderkomen en bedankt voor de adreswijziging. Mijn favorieten zijn aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sluit me aan met Ferrara. Compliment!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. *zalige zucht*
    stiekem ben ik apetrots. zonder hulp van buitenaf en: (beter nog) zonder hulp van "de mannen".

    BeantwoordenVerwijderen