vrijdag 31 december 2010

Wens


Ik heb er weer lang over nagedacht: Wat wens ik mensen toe bij het aanbreken van dit nieuwe jaar? Vrede! Veiligheid! Geluk! Vrijheid! Misschien is het juist wel fijn om van tijd tot tijd een flink robbertje te vechten. Ik wens dan wel dat iemand daar dan gezond uit te voorschijn komt. Dat natuurlijk weer wel!
Ik kan ook net als mijn Opa altijd deed, op Oudejaarsavond om vijf minuten voor twaalf uit mijn stoel opstaan en me terugtrekken in de lakenstraat. Dan hoef ik me ook geen kopzorgen te maken over dat wat ik mensen allemaal toe wens! Maar zo zit ik niet in elkaar. Ik hou het dit jaar dus maar op gezond. Want heb ik bedacht, als je gezond bent kan je zelf wel voor vrede, veiligheid, geluk en vrijheid zorgen!

5 opmerkingen:

  1. Mooie foto! En ja, met gezondheid begint alles, dus dat wens ik iedereen ook, plus heel veel inspiratie natuurlijk. Behxessi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie wens van ver, waar ik me helemaal bij aansluit..Het allerbeste voor alle schrijvers en volgers van deze site..
    En datte me maar een hoop mooie stukjes en reacties krijgen in 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat was ik dus..dat ik dat het volgend nou niet wéér telkens vergeet erbij te zetten..

    Pasq.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik heb nog heel wat verhalen in mijn hoofd. Ze nu nog eruit halen. Wie weet! 2011 is nog maar net begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel fijns voor 2011. Schriftelijk, of
    anders ;-)

    BeantwoordenVerwijderen